onsdag den 14. maj 2014

DIY : MARMORBORD

Efter marmoren er ved at komme frem igen, så skulle jeg da have et marmorbord. Tænkte både i sofabord og spisebord, hvor det til sidst blev spisebordet. Jeg fandt denne fine marmorplade på dba.dk til kun 250,-. 

Det var et stort sofabord, hvor jeg valgt kun at benytte marmorpladen. Først havde jeg egentlig tænkt mig, at lave et understel af IKEAs benbukke (køb HER til 50,-). Benbukkene ville jeg fastgøre til en træplade, hvor jeg ville ligge skridsikkert underlag på og så bare på med marmorpladen. I stedet valgte jeg blot at ligge marmorpladen ovenpå mit nuværende genbrugsbord. Dog stadig med skridsikkert underlag imellem bordet og pladen (køb HER til 25,-)
Er du mere til et sofabord, så kan du evt. købe Ilvas Pinball bord som understel (køb HER til 199,-) og finde en marmorplade på dba. NB! Marmor er meget tungt, så du får brug for hjælp fra nogle stærke mænd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar